sâmbătă, 7 august 2010

Ceva mortal de dulce

O bere belgiană...

...pe care am luat-o de aici...
 ...adică dintr-un magazin numai de beri din Gent, în Belgia. E o ţară ce pare fi sora geamănă, de la oraş, a României. Dar, despre România ca o Belgie reflectată într-o oglindă prăfuită, în altă poveste...
N-am murit subit, pentru că nici nu prea era bere, ci mai degrabă un soi de bere şampanizată. O şampanie în care s-a turnat bere... sau invers... Mă rog... Oribil de dulce! Unora le place, mie nu mi s-a părut deloc mortală. De fapt, numele ei vine de la celebra braserie A la mort subite, înfiinţată în cartierul băncilor din Bruxelles, în 1910, unde clienţii şi afaceriştii  îşi omorau timpul până la rezolvarea diverselor acte bancare. Mai multe variante ale mărcii, care se vând online, le-am găsit aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu